3 Haziran 2016 Cuma

AVOKADO VE TATLI PATETES ESLIGINDE ROKA YATAGINDA SOMON :)))

Ayyyy! Evet cok uzun oldu ama ne deseydim? Belki LEZZET SÖLENI buda pek mi iddali olurdu?

Yaaaa! Ist beim antin kuntin yemeklerimden biri....Ama söyleyeyim, nefisti...Doydum cok sükür,hemde fazlasiyla ...

SAGLIKLI YAGLAR,SAGLIKLI TABAK,DIYET YEMEGI,LOW CARB,KETO,GLUTENSIZ,SULEMCAFE
SAGLIKLI TABAK : TATLI  PATETES,AVOKADO,ROKA,SOMON BALIGI,DEREOTU KIRMIZI BIBER
Tatli patetesleri uzunlamasina dilimledim,tost makinesinde kizarttim ,cok yumusatmadan , sekilde...

Üzerlerine Avocado dilimlerini yerlestirdim..Tavada pisirme kagidi icinde kizarttigim somon dilimlerini rokalarin üzerine koydum(ay niye yaziyorsam sanki sekilde zaten gözüküyor...Is olsun benimkide :) )

 biraz dereotu ve kirmizi biberle süsledim iste :))

Saglik ve lezzet bakimindan sahane oldu..

Balik filetosunu enine ikiye kestim , incecikler.

Avokadoyu kesince yüzeylerine  limon suyu sürdüm,yoksa vom cabuk karariyorlar...Avokadolar hafif yumusakti...sertleri iyi olmuyor...

Üzerlerine bol taze cekilmis karabiber serptim...Instagramda biraz önce yayinladim.Aman dur,blogumada koyayim dedim...Zaten cok ilgilenemiyorum son zamanlarda...Yine de hergün blogumu ziyaret eden izleyicilerime cok ama cok tesekkür ederim...Sevgilerle ❤❤❤






10 yorum:

  1. FArklı yemek tarifleri düşünürseniz eğer tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. ağzımın suyu neredeyse sel olup beni de götürecek :D

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik ablacim, yemek enfes gorunuyor ismi de cok havali :) Tatli patatesleri yanlis gormuyosam kabuklu pisirmissin ablacim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim ,bu kez kabugu ile pisirdim :) piserken kolay ayriliyor :) tesekkür ederim canim ...

      Sil
  4. Tariflerine bayılıyorum harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim,benim icin büyük mutluluk :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ne isim ama degil mi? Sanirsin saltanat,saray yemegi :))

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma