29 Aralık 2015 Salı

ALKALI KAHVALTI

ALKALI KAHVALTI
BAHARATLI ALKALI KAHVALTI
Olgunlasmis Avocado 'nun üzerine bolca zerdecal, kirmizi pul biber, taze cekilmis karabiner ve limon suyu. HARIKA OLUYOR ! Benden söylemesi :))

AVOCADO bulabilirseniz mutlaka denemelisiniz, kahvaltida cok lezzetli oluyor..Ben karabugday ekmegi ile yedim. Deneyeceklere afiyet olsun...

Saglikli yag ,saglikli baharatlar ile metabolizmayi canlandiralim...Insallah yeni yilda detox yapacagim, daha alkali beslenecegim, daha cok spor yapacagim...Hatta iki ögün beslenmeyi de deneyecegim...

Planlar, planlar...Allah saglik versin ,hersey olur,öyle degil mi?

10 yorum:

  1. avakadoyu hiç sevmem ama sunumun tablo gibi, özendim. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk yedigimde tuhaf bulmustum, yag yiyormus gibi hissetmistim..Sade ,baharatsizdi...Olgun olmasida lazim.sert olanlarda keifli yenmior...Elmanin yaninda iki günde yumusuyor...Genelde bizim Burda olgunlasmisi satilior, onu da bekletmeden tüktmek gerekiyor...Cabuk bozuluýor...

      Yiyeceklere kesinlikle baharâtli ve limonlu yemelerini tavsiye ederim...Sarimsakli sosu da var ama sabah Sabah iyi olmaz... bu hali ile vâzgecilmezlerimden oldu:)

      Sil
    2. baharat ve limon katmıştım da sanırım çok olgun değildi. yararlarını düşününce , tekrar alırsam tarifine dikkat ederim canım. teşekkür ederim açıklaman için. iyi yıllar.

      Sil
    3. Avokadolu yeni bir tarif verecegim ,o cok hosuna gidebilir Öce...

      Sil
  2. Avakadoyu nasıl yesem diye düşünüyorum ben de . sevemedim hic.Bir de böyle deneyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim hosuna gider bu hali ile super Saglikli :))

      Sil
  3. Tadını bilmem ama görüntü tablo gibi :)

    YanıtlaSil
  4. yeni yılda tamam yap hepsisiniiiii :)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma