6 Kasım 2015 Cuma

SAGLIKLI SABAH KAHVALTISI VE ICMELIK BAHARATLI KEMIK SUYU

SAGLIKLI KAHVALTI
Bugün pek bir saglikli beslendim :))

Ilk olarak, önceden hazirlayip, dondurdugum kemik suyunu isitip, baharatladim ve pipetle ac karnina hüplettim...Agir bir tadi ve kokusu olmamasina ragmen icmekte zorlanirsaniz, pipet cabucak icmenizi sagliyor....

Kemik suyuna ,cay kasiginin ucu ile zerdecal, zencefil, Karabiber koydum, bir kac damla elma sirkesi ve limon suyu ilave ettim...Birkac damla zeytinyagi ,keten tohumu yagi veya Susam yagi damlatsaydim iyi olacakti ama ictikten sonra geldi aklima :(

Sanirim daha öncede belirtmistim,zerdecali,karabiber ve yag ile tüketmek  ondan yararlanma kapatisesini cok yükseltiyormus, bu da yeni ögrendigim bilgiler arasinda....

Kahvaltidan biraz öncede indirimdeyken aldigim ama son haftalarda yemeye firsatim olmayan Chia Tohumlarini bir bardak sütle ve tarcinla karistirip ictim.

Ana kahvaltimi biraz gec yaptim ama  hem midem hem hücrelerim doydu :) "Alkali Diyet " ve "Tokuz Ama Aciz " kitabinin yazari Dr.  Aysegül Coruhlu'nun felsefesine uyuyor...Ilgilenenler blogunu ve instagram adresini google' de  arastirabilirler...

Saglikli beslenme ile hücrelerimizi yararli besinlerle doyurmamiz gerekiyor ama her zaman uygulayamiyoruz bu tür beslenmeyi...Ne kadar Alkali o kadar iyi...Bende azicik ucundan da olsa dengeli beslenmeye ve alkali olmaya dikkat ediyorum...

Saglikli kahvalti tabagimdakiler ise gördügünüz gibi ,kurutulmus,marine edilmis Organik domatesler,tadina bayiliyorum (hazir), badem ,goji cilegifindik (son aylarda hemen hemen her gün yiyorum bu üclüyü), yarim Avocado dilimlenmis, üzerine limon suyu , zerdecal, Karabiber serpilmis...
1 dilim eksi mayali cavdar ekmegi ve 4 tane siyah zeytin görüntüde yok ama midemde :)

Sarimsakli avokado ezmesi de güzel oluyor  bu arada... Gojibeer 'ler türk bakkalindan (Market tabii ,biz bakkal diyoruz o baska :) gojiler  Meray marka )...Organik marketlerde gramaji cok az ve coook pahali.Indirimde olunca aliyordum...Gecen ay türk bakkali alis verisinde kuru yemislerin oldugu rafta gördüm, inanamadim gramaji fazla ve nispeten ucuzdu :)

(Goji cilegi almak istiyorsaniz bakin bir ,belki Türkiye'de satistadir.Internet satislarindan ucuza

 gelebilir...)

Sanirim bugün iki ögün beslenecegim, aksama kadar acikmam :)

Cuma'miz mutlu, saglikli,basarili  ve hayirli gecsin...


GOJI CILEGI,GOJI BEEREN,GOJI BERRY
Reklam amaci tasimiyor, sadece haberiniz olsun  edim :)

10 yorum:

  1. Sosis mi görüyorum orada bir de? :)

    Ben Alman kahvaltısı olarak müsliye bayılıyorum!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo, Sol taraftakiler kurutulmus domates ;) Müsliler com tutuluyor burda, doyurucu ve saglikli ...Bazen Bender yiyorum :)

      Sil
  2. KEMİK SUYUNU ISITIP İÇMEK Mİ :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insan Önce yadirgiyor ama cok lezzetliydi... Kemik suyunun jellesmis olmasi mühüm, kolajenden yararlanmak icin..Bu sira kemik suyu yapip yapip icecegim...Ameliyatim sonrasi iyilesmeside hizlandirabilir..

      Sil
  3. ne güzel yapıyon yaa. bugünlerde ben de zerdeçal ve elma sirkesini çok seviyom kullanıyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zerdecalla gec tanistim ama alistim bile tadina...caktirmadan yemeklerde katiyorum, bizimkilerde faydalansin diye :)

      Sen de cok güzel yapiyorsun,sifa olsun :)

      Sil
  4. Merahaba blog kesf etk geliyorum bloguma bekliyorum takipteyim :)

    YanıtlaSil
  5. Vay be ne ilginç ve sağlıklı bir kahvaltı. Benim gibi üşengeç biri için imrenilecek bir pratiklik sanırım..
    tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman olmasada ,seviyorum bu sekilde beslenmeyi... Tesekkür ederim, zaman oldukca sizde deneyin derim :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma