17 Şubat 2015 Salı

SIMDI MEVSIMI MIMI

Yazilarini severek okudugum Blog arkadasim Kadriye, MAI  blogunun sahibesi kitaplarla ilgili bir

mim göndermis bana.Tesekkür ederek, cevaplarima gecmeden önce bende, Sade ve Derin,

Hayata Dair  , Hayat Kitap ve Kreatif Baskan  bloglarini mimliyorum...



1. Kisin okumak icin favori bir kitabin  var mi ?

Serenad, Zülfü Livaneli. Bu kis okudum ve cok begendim.

2. Kapagi  mavi olan bir kitap ?



3. Yilbasi agacinda yildiz olarak kullanabileceginiz bir kitap ?

Simdiye kadar hic yilbasi agacim olmadigi icin ne söylesem yalan olur.

4. Kis tatili icin mükemmel olan bir kurgusal dünya ?

Kis tatilleri benim icin degil.Üsüyorum cok...Tatilde kesin grip olup,yorgun dösek yatarim :)


5. Birlikte kis tatiline gidecegin bir kitap karekteri ?

Bakin, yaz tatili icin olsa düsünürdüm...Okudugum kitaplarda pek ilgi cekici karekter yok sanirim :(


6. Bu sene icin listende olan kitap ?

Okumak istediklerim, Sade ve Derin, Derin Mavi, ikiside deeptone'nun.Kürk Mantolu

Madonna,Sabahattin Ali..

                                                     SADE VE DERİN DEEP TONE

7. Favori tatil icecegin,atistirmaligin ve filmin ?

Limonlu Soda, Türk Kahvesi, Tuzlu Ayran,  Kahve

Atistirmaliklar,tuzlu cekirdek,findik,fistik, kabak cekirdegi,acili cips,vs...

Film, Gri'nin Elli Tonu, elestirilere ragmen  izlemek isterim...







 

12 yorum:

  1. 3. soru ilginçmiş. :) Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  2. ay son adayı ben de pek severek okumuştum :) ♥

    YanıtlaSil
  3. Seranad'da cok güzeldi.okumadiysan tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. şuleeeee çok teşekkürler canımcım ilk fırsatta yapıcam <3<3<3
    listendeki kitaplar da pek güzelmiş;)
    ben de derin maviyi alıcam en kısa zamanda. sade ve derini okumuştum yakında postunu yapıciğim ;)
    off kışla başımız hep dertte :) <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman vâktin olursa ,o zaman cevaplarsin.Merakla cevplarini bekliyecegim:)

      Sil
  5. Merhabalar Sevgili Şule, enteresan ve güzel sorulu mim'in için teşekkür ederim. Bir kaç gün içinde zevkle yapacağım. Hatta başarabilirsem farklıı bir yolla yapmayı drneyeceğim. Sevgilerimle.:)

    YanıtlaSil
  6. ayyyyy hepsini sevdim sade ve alçakgönüllü senin gibi işte cevaplar. heeeey s ali ve benim kitaplar haaaa ay ay ay seçimlerine hayranım kikiki :) grinin elli tonu aldım üç cildini de ilkini okurken bıraktım ay bana çok erotik geldi, oğlundan gizli oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben coktan okudum,o kisimlari ilgimi cekmedi.En hosuma giden Email trafigi idi:) Zaten ikinci ve ücünü ciltleri sonlari nasil bitecek diye okudum,bazi sayfaklari es gectim,cok tekrâr ve basitti,,,

      Evde yanlizken ve o uyurken okudum ....

      Sil
  7. Sevgili Şule,
    Öncelikle beni kırmayıp zaman ayırdığın ve mimi tamamladığın için teşekkürler
    Pek keyifli cevapların olmuş
    Yazın kimle giderdin tatile peki
    Ölürüm merakatan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyy!yakalandim :)

      Esimle giderdim ya! Hayat kitabinda ki en Ilginc karekterim o oldu :)

      Senin cevaplar kadar olamadi ama :) sevgiler canim.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma