8 Ocak 2015 Perşembe

JILLIAN MICHAELS FOOD - FAVORIT CLEAN EATING, SAGLIKLI ÖGÜN ÖNERILERI 3 -

SHAPE NOVEMBER 2014 DERGISINDEN

AKSAM ÖGÜNÜ ÖNERILERI


GEMÜSE PFANNE - TAVADA SEBZE

Sezon sebzelerini 1 yemek kasigi sivi yagda  (  tarifte1 tatli kasigi  ) soteleyin,tuzlayip,baharatlayin.

GEGRILLTE PUTENBRUT MIT GEMÜSE - IZGARA HINDIGÖGSÜ ILE SEBZE

200 gr. Hindigögsünü izgarada pisirin,tuzlayip,baharatlayin.Yaninda sebze ile yiyin.

( Biber,sogan,vs,...)

STEAK MIT  TOMATEN -MOZZERLLA -SALAT

150 gr. Dana Steak 'ini kizartin,tuzlayip,baharatlayin.Mozzerella ve domatesi dilimleyin  ve afiyetle

yiyin.


SAGLIKLI SNACKS - ARA ÖGÜN ÖNERILERI


SELLERIESTICKS MIT ERDNUSSBUTTER - FISTIK EZMELI KEREVIZ SAPLARI

Kereviz saplarini 5 cm. kadar kesip,icine bicak ucu ile fistik ezmesini sürüp yiyin.

HUMMUS MIT GEMÜSE  - HUMUSLU SEBZELER

Bir kücük tas dolusu Humus ile beraber ince dilimlenmis sebzeler ile yiyin.(havuc,salatalik,biber )

1 TASSE BEEREN UND 4 PEKANNÜSSE - ORMAN MEYVELERI VE 4 PEKAN FISTIGI

1 Kahve fincani orman meyveleri ile pekan fistigini yiyin.(herhangi bir meyve ve findik,ceviz,fistik

olabilir)


Bu örnekler umarim,sizinde isinize yarar. Hafta icinde 3-4 gün bu tarz beslenmekte bile büyük yarar

var. Sürekli olmasada ,arasira bu tarz yiyerek kendimize iyilik yapalim...

" BIZ BUNA DEGERIZ " ,degil mi?


4 yorum:

  1. Humuslar, kerevizler, sebzeler... muhteşem gerçekten ellerine sağlık paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
  2. fıstık ezmeli kereviz ooo my God demek istiyorum :) denedin mi nasıl bişey ? çook merak ettim yaa nasıl oluyo hayret *-* orman meyvelerini ben nerede bulacağımı bilemiyorum tazelerini. pazara gitmiyorum marketlerde de hatırlamıyorum. mevsimi ne zaman ki bunların ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ikisini bir arada denemedim.Fistik ezmesi var evde,kereviz sapinda bulursam ,alirsam yenecek insaallah.
      Bizim burda tazesini bulabiliyoruz,ama pahali.Genelde indirimda oldugunda alirim.
      En cok yaban Mersini ve frambuaz kolay bulunuyor.Digerleri gurme marketlerde var.

      Dergi ,kasim ayindan,biraz gec kalan bir paylasim.
      Orman meyveleri yerine,mevsim meyveleride olur sanirim :)
      Türkiye'de büyük yabanci marketlerde varmis diye biliyorum...Ben dondurulmuslariyla smoothie yapiyorum.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma