28 Temmuz 2014 Pazartesi

RAMAZAN BAYRAMI KUTLAMASI


13 yorum:

  1. Seninde canım :)
    Sevdiklerinle beraber mutlu ve huzurlu bir bayram geçiresin :)
    Sevgilerrr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook isterdim ama bu bayram iki kisiyiz.Herkesler Türkiye 'de izinde.Esim is gezisinde.Yinede sükürler olsun.

      Ayni dilekleri sizin icinde,diger arkadaslar,okurlarim icinde dilerim.Mutlu bayramlar,sevgiler..

      Sil
  2. Sulecigim iyi bayramlar. Yurtdisinda bayramlar boyle oluyor, benim icinde stresli bir is gunu bugun..Bu arada sardunyalarin harika..Ben de sonunda paraya kiyip, geyiklere karsi sprey aldim, artik ciceklerimi yiyemiyorlar..En sevdigim cicektir sardunya, cocuk gunlerimi hatirlatigi icin belkide...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Skinncigim seninde bayramin kutlu olsun canim.Sardunyalarin bu sene masallahi var.Cok cicek aciyor :)
      Balkonda iki tane var,Kirmizi kirmizi gülümsüyorlar bize.Baska renge esim râzi olmuyor :))

      Sil
    2. benimde en sevdigim renk kirmizi, esin gibi, beyaz rengini sevmiyorum nedense..Kirmizi hem kiyafette hem de ciceklerde favorim..

      Sil
  3. çekirdek ailenle huzurlu günler dilerim kiiii :)

    YanıtlaSil
  4. bayramınız kutlu olsun sağlıklı mutlu günler dilerim selamlar....:))

    YanıtlaSil
  5. Seker tadinda mus mutlu harika bir bayram gecirmen dilegiyle Sulecim! senin ve buradan sayfana yorum yazan/bulunan herkeze diliyorum...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkür ederim Nil.Allah tekrarini nasip etsin.

      Sil
  6. Senin ve herkesin bayramini kutlar, Nice mutlu bayramlar dilerim Sule ablacim :)

    YanıtlaSil
  7. Ablam geç oldu ama seninde bayramın kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Olsun,canim.Öptüm.Yazilarini,mimlerini bekliyoruz merakla.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma