21 Temmuz 2014 Pazartesi

GRILADY ' NIN ,CAN SIKINTISI MIMI





Pazartesi sendromu ya da tamamen farklı bir sebepten dolayı keyifsiz ve mutsuz hissettiğinizde bu ruh halinden nasıl kurtulursunuız , daha enerjik ve neşeli hissedebilmek için neler yaparsınız  ???

Pazartesi sendromu yasamiyorum, cünkü pazartesi günü izin günüm :) Bende olsa olsa cumartesi sendromu olur.Is ,büyük mutfak alis verisi, oglumun futbol maci.Hepsi üst üste gelirse ,dolu dolu yasanmis gün oluyor.Neyse,konuya dönelim.

Keyifsiz bir günde,MP3 esliginde Cross Trainer ile bir saat spor yapmak,hava güzelse disarda yürüyüs yapmak, eglenceli , güzel bir film izlemek ya da kitap  okumak sinirleri yatistirmaya, keyifsizlik veren olayin etkisinden kurtulmaya iyi geliyor.Favorimlerinden biride,güzel havada bisiklet sürmek.Rüzgari tenimde hissetmek,kuslarin sesini dinlemek,vs...büyük keyif veriyor bana.

Gülmek ,ruhu rahatlatiyor,sinirleri gevsetiyor.Güzel bir kahve ya da tavsan kani cayda bende ayni etkiyi yaratiyor.

Ha, bunlarin hicbirini geceklestiremedim,havada yagisli ,o zaman kisa bir uykuda bana ilac gibi geliyor.

Grilayd'ye hatirlayip benide mimledigi icin tesekkür ederim.Bakin bu mimi cevaplamakta keyfimi yerine getirdi :))

* SUDOKU cözmek...Bir ara bagimlisi olmustum.Acayip odaklaniyorsun,beyninde o an sayilardan baska bir sey olmuyor.Beyninide calistiyor ve basarili sekilde cözünce ,süper keyifli oluyor :)

Peki ,siz ne yaparsiniz?

13 yorum:

  1. :) benim tuzu biberime yorumunuzu gördüm; böylelikle blogunuzu inceledim ve keşfetmiş oldum:)) hemencecik takibime alıyorum..

    Yürüyüş yapmayı ben de çok seviyorum; özellikle güzel havalarda...

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,bende sizi takibe aldim.Hosgeldiniz!

    YanıtlaSil
  3. Ben film izlediğimde rahatlıyorum biraz.
    Çünkü filmi izlerken sıkıntımı unutuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet film seyretmek insanin düsüncelerini dagitiyor.

      Sil
  4. Eğer canım çok sıkkınsa bilgisayar oyunu oynarım arkadaşlarla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde genclerin tercihi :)

      Yazmayi unutmusum yukariya ekleyeyim sonra.SUDOKU cözmek ,özellikle basarili sekilde cözünce...

      Sil
  5. Sanırım bisiklete binmek gerçekten çok keyifli olurdu :) Ama malesef bisikletim yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk bisikletim,elden düsme,yani ikinci el ikinci kiz bisikleti. :)

      Kisa boylu oldugum icin,ayagim yere degsin dedim.Yetiskin bisikletine Cesaret edememistim..Simdi sürebiliyorum :)

      Sil
  6. heeey yorum yaptın yaaaa, yazının altına baksan yaaaa, öykü diyoooi kurgu yanii, bak yanda arşivde öyküler diyo, öyküler ve öykü dışı yazılarım var ki işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakildi ve yorum silindi.

      Sil
    2. ay özür dilicek bişi yok kiii, yorumu silmen de gerekmiyodu ki ama, olur ki öle, iştee bazen öykü yazıyorum, yanlış bişi yapmadın ki amaaaa normal bişi yorumun hoştu ki, dans resim dans ve yogayla da ilgiliyim ama bu bir kurguydu sadece. yani bazı yazılarımın öykü olduğunu bilesin diye söledim kiii. bazen olur kiiii :)))) özür dilicek bişi yok yorumunu da keşke silmeseydin ki amaaa :)

      Sil
    3. Senin blogu zamanim olunca iyice bir incelemem lazim.Sistemin degisik.Bak demeseydin onuda misafir bir arkadasin yazisi gibi algilaycaktim.

      Neyse yorumu tekrâr yâzarim.Dansi sevmiyecekleri bile etkileyecek sâhane bir Programm..Cook yetenekli yarismacilâr var,cekimleride güzel.

      Sil
  7. Tesekkürler ilginiz icin.Katiliyorum

    YanıtlaSil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma