29 Mayıs 2014 Perşembe

SOMON BALIGI KIZARTMASI VE KARISIK SALATA : DIYET YEMEGIM ;)

SAGLIKLI VE LEZZETLI  SOMONLU SALATA
(GEBRATENER LACHS MIT GEMISCHTER SALAT )


Böyle  bir diyet ögününe kim hayir diyebilir ki?

Ben diyemem.Zaten bizimki "SAGLIKLI BESLENME ", diyet agiz aliskanligi degil  mi?

Mönüde, sebzeli ayran corbasi ve yukarda ki vardi.


NOT : Somon baligini ,hafif islatilmis tavada ,pisirme kagidinin icinde ,üstü hafif kapali

sekilde ,yagsiz kizartim.Bugu ile kizartma arasi nefis bir sey oldu.Kurumadan,degerli yagini

kaybetmeden pisti,cabucak.Denemenizi tavsiye ederim.

PISIRME KAGIDINDA SOMON KIZARTMA


Bugün 2 saat bisiklet sürüldü. Birazdan Cross Trainer ile 30 dk. spor yapilacak.Aksam Sherlock

Holmes' in yeni bölümü basliyor.Gelmis gecmis en iyi Sherlock dizisi diyebilirim.ARD Alman

kanalinda..Seyredilecek.....



Almanya' da ki babalarin babalar gününü kutlarim. :)

6 yorum:

  1. Somon nefis görünüyor. Elinize sağlık.
    Daha önce fırında pişirdim, ama sizin yonteminizle de denemek istiyorum. Sağlıcakla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim.Bende genelde firinda,torbada yada pisirme kagidida paket halinde yaparim.Hatta alimunyum kagidinda pisirirdim,ama arkadaslardan uyâri geldi,sâglikiz diye,daha yapmiyorum.
      Bu yöntem pratik ve yumasak kaliyor balik. Ayrica yag sicramïyor etrafa.Iyi aksamlar.

      Sil
  2. Ellerine Saglik Sule Abla, Somona hicbir sekilde hayir diyemem :) Ayrica pisirme yontemi cok mantikli :)
    Bu arada Sherlock dizisini esimle seyrediyorduk sonra devami gelmemisti.. Gercekten guzel bir dizi.

    YanıtlaSil
  3. Nihayet yeni bölümleri basladi :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba şule
    tavada kağıtla pişirmeyi hiç duymamıştım, ben de hep fırında yapıyorum.
    mim için teşekkür ederim fakat bu ara pek vaktim yok bir şeyler karalamaya. gecikmiş öğlen yemeğimi yerken yorumumu yolluyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun,canin sagolsun :)

      Denemeni taviye ederim,hem enerjiden tasarruf hemde yumusacik oluyor.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma