24 Mayıs 2014 Cumartesi

MPG - SAGLIKLI BESLENEREK ZAYIFLAMA PROGRAMI SON LISTE


 



















Federico'nun annesiyim. Tip doktoruyum. Hizini alamayip 4 ihtisas yapmis, "anne, madem bu kadar cok sinava gireceksin, niye kendine kalem almiyorsun?" diye soran oglu sayesinde "artik bu kadar yeter" diyerek durmus biriyim... Inanarak ve durustce calisilarak yapilan her isin sonunda basari olduguna inanirim. Galiba kirpi burcundanim...
dr.mehtap pasin gualano 


 Son listemiz:


Listelerini uygulamaya calistigimiz Mehtap Hanima, grubumuz adina tesekkürlerimizi bildiriyorum.

SAGLIKLI BESLENME ve AC KALMADAN, zayiflama programlarini, ACLIK

OYUNLARINA gerek  olmadigini göstererek,  HIC BIR MENFAAT BEKLEMEDEN blogunda

herkesle paylasan güzel insan, iyi ki hayatimiza girdin....

6 yorum:

  1. Evet Şuleciğim son listemiz, bitiş tarihi yok:)) En azından benim için öyle olacak! Ayda ortalama 1 kg vererek 4kg vermiş oldum. En büyük eksiğim düzenli spor yapmamış olmak.
    Bir şey yapmak, hiç bir şey yapmamaktan iyidir değil mi;)

    Sayesinde sağlıklı beslenme yöntemlerini öğrendiğim Dr. Mehtap Hanıma minnettarlığımı anlatacak kelime bulamıyorum. Çok değerli bir insan. Tanıma fırsatı bulduğum için şanslı olduğumu biliyorum.

    "MPG" dayanışmasını hiç bırakmadan destek olmayı sürdürdüğün için sana sonsuz teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum...
    Sen yazmayı sürdürdüğün sürece ben takipteyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir yastan sonra ve az sporla yinede güzel bir basari.Ödülü saglikli vücut.

      Allaha sükür kan degerlerim cok iyi.Yasitlarimda seker,kolestrol, kalp, vs...

      hastâliklar var ve vücut yâglari cok yüksek...Yanlis beslenme hastaliklarin kaynagi.

      Eminim bu sürec icinde sende kendini cok iyi hissetmissindir...

      Sil
  2. Listeler biter ama saglikli beslenme ömür boyu sürer.

    Ögrendiklerimizi uygulama devam.Arada onun eski listelerinden yapabilirim.Bu bilincli beslenmenin yolu.

    Arada degisikler yapip,vücudu metabolizmayi sasirtabiliriz.

    Yakinda ramazanda geliyor. Yavas yavas ara ögünsüz beslenmeye baslasam diyorum,listenin sonunda.

    Ben bu birliktelikten cok mutlu oldum,bende sana ve diger takipcilerime tesekkür ederim Burda oldugunuz,beni yalniz birkmadiginiz icin.

    Yeni okudugum,saglikli beslenme ve diyet kitabindan arada uygulayacagim bilgiler var.

    Kisa süreli programlar.

    Hele su liste bitsin :)))

    Ac kalmak ,saglikli kalici zayiflamanin yolu degil.Dogru beslenme ,dengeli beslenmen
    olmaz, bunu ögrendik.

    Herseyden yiyerek,ölcülü yiyerek kilomuzuda koruduk,kiloda verdik ne mutlu bize..

    YanıtlaSil
  3. Canim cok tesekkürler emeklerin icin sürekli yazamasamda hep girip bakiyorum mutlaka..Sen ve ben Kilo koruduk sadece sanirim ama buda önemli degil mi? 2 gün önce izledigim programda daha 9-10 yasinda 120 kg olan cocuklari görünce icim acidi kliniklerde care araniyordu onlara tamamen Seker ve karbonhidrat beslenme agirlikta oldugundan ve hareketsizlikten bu haldeler Annelerine kizmadim desem yalan olur bir cocuk bu hale geliyorsa Anne öyle durup hicbirsey yapmadiysa en bas suclu odur
    bence ...Herkes umarim birgün saglikli beslenmenin farkina ve tadina varir

    Sevgili Mehtapa bende binlerce tesekkürlerimi sunuyorum brkackere
    facebookda yayinladiklarini gördüm günlük yogun Hayati icinde kosturuyor bildigimiz gibi ama epeydir yine ortada yok..

    Bizlerinde artik farkli listeler denememiz lazim ya Sevgili Mehtapin diger listeleri yada aklimiza yatan baska listeler bende Ayca Kayanin kitabi var belki onun tavsiyelerini uygularim birde $sevgili Yesim Hanim (Yetur) harika listeler veriyor epeydir blogunda oda cok hosuma gitti...Kendisi bu beslenme sekliyle 2 ayda 18 Kilo vermis tabiiki cok fazla ama kendisi Seker hastasi oldugundan daha cok ödem atti sanirim......

    Herseyin basi saglik Allah ona zeval vermesin hepinize sevgiler kendinize iyi bakin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yesim hanimi bende takip ediyorum.Ne yazik ki ,bu diyet programini yayinlamayi birakti.

      Ama zayiflama tüyolari ve pisirme usulü her zaman uygulanabilinir.(cogu bilinen seyler,ama hatirlatmasi güzeldi )

      Özellikle seker hastalari ve asiri kilolular bu tarz beslenip sagliga kavusabilirler.

      Keske saglikli beslenme yayinlarini birakmasaydi.Deneyimlerinden cok insanin yararandigina emindim.

      Bende de su an, bir sürü saglikli beslenme,Gmlx üzerine kitaplar var.

      Daha öncede bahsetmistim,listeler bitince,bunlardan paylasimlarim olacak.

      Herkesin yararlanmasi icin.Tavsiyelere,begendiginiz tariflere Cafemiz aciktir :)

      Mevsimlerden Roma' da Sebahatin hikayesindeki arkadasi gibiyiz.Arkadasina destek olmak icin onunla bu listeleri beraber uygulamis, Kilo verememisti.Oysaki Sebahat 15 kg.den fazla vermisti hatirladigim.
      Verêcek kilosu az olanlar icin,koruma Programi gibi :)
      Bir seneye yâkin verilen kilõyu koumakta büyük basari,üstelik spor yâpip,kas kütlesini artirarak.

      Bu hafta sanki biraz daha inceliyorum gibi,tartilmadim,ölcmedim ama öyle gibi :)
      Sevgi ve saglicakla kalalim :)

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma