1 Nisan 2014 Salı

METABOLIZMA HIZLANDIRAN KARABUGDAYLI MEYVELI MÜSLI




MEYVELI GRETCKA- KARABUGDAY - BUCHWEIZEN

1-2     kasik yulaf ezmesi , kepegi

2-3     kasik haslanmis karabugday

1/2     su bardagi az yagli süt yada soya sütü

1/2     su bardagi az yagli keci yogurdu, normal yogurtta  , prebiotik yogurtta olur

1        su bardagi dondurulmus orman meyvesi , yoksa rendelenmis bir elma yada armut

1        tatli kasigi tarcin

1-2     kasik file badem, badem unu

1        tatli kasigi bal, istenirse


Yulaf ezmesini sütle islatip , sismesi icin biraz bekletiyoruz ve bütün malzemeyi karistiriyoruz.

Istediginiz kivama gelene kadar süt ekleyebirsiniz. En son tarcini serpiyoruz ve afiyetle yiyiyouz.

Hepsini karabugdaydan yapmak isterseniz,  3 yemek kasigi kullanin..Yulaf - karabugday

dengesini kendinizde  ayarlayabilirsiniz.Afiyet olsun...


Önceki sayfalarda yayinlanan metabolizmayi hizlandiran yiyeceklerden 8 tanesi bu kahvaltida yer

aliyor :)  , karabugdayin özelikleri ve diger tarif icin de buraya tiklayabilirsiniz.







4 yorum:

  1. Süper bir kahvaltı seçeneği. Eline sağlık. Ben artık etli dolma ve yaprak sarmalarında pirinç yerine karabuğday ve bulgur karışımı kullanıyorum, gayet güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yavas yavas bizimkileri alistirmak istiyorum.Bulgurla beraber super vitaminli, saglikli olur.

      Sil
  2. nefis bir tarif yine, ellerine saglik canim! tavada yaptigin hafif kekini denedim coook begendim tekrar tesekkürler;) isten gelince bazen böyle pratik tariflere ihtiyacim oluyordu, sik sik yaparim artik:)) sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendigine memnun oldum, afiyet olsun canim...

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma