22 Şubat 2014 Cumartesi

DIYETTEYIM,NE YERIM? HANGI SPORU YAPABILIRIM?











 Bugün kusnurnu cayinin icine karanfil atip,ictim.
Kusburnucayinin C vitamini yüksek oldugundan severek icerim,önceleri sekerli icerdim,simdilerde alistim seker koymuyorum,karanfilide sevdigimden,antibakteriyel özelliginden yararlanmak güzel kokusunu hissetmek icin kullanirim,bazende ihlamurla beraber demlerim ki oda baslibasina sifa kaynagi.Kusburnunun anti aging özelliginin yaninda bagirsaklarada iyi geldigini biliyorum,diger faydalari icin google de arastirin derim.
Sabahlari kahvaltida siyâh cay icmek ,cogumuzun bildigi gibi demir vitamini eksikligine yol aciyor,siyah cay yerine degisik bitki caylari denenebilir.Hamilelerin,emzirenlerin dikkatli olmasi gerekir bu konuda.
Hangi cay sizlere uygun lütfen arastirin.


Gelelim spor konusuna bazi arkadaslar hafif spor videolari istiyor.



Thumbnail



Thumbnail


Bu egsersizleri önce inceleyin sonra ,uygulayin.Genelde hafif egsersizler rahatsizliginiz varsa önce doktora danisin .
Keyifli Sporlar.


Egsersize TV/ Start Walking at Home 3 miles with Leslie Sansone.
Jane Fondanin ki, ismi gözüküyor.You Tube da bulursunuz.Sevgilerle

2 yorum:

  1. Merhaba canım:) hayırşı olsun yenı blogun en kısa zamanda detaylı ınceleyecegım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler.

      Cafemblogdaki postlarimida ekledim bloguma,gelen güzel yorumlar orda kaldiysada artik burdan devam edecegim.

      Ayrica ziyaretine cok sevindim.

      Sil

Yorumlariniz icin cok tesekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma